Όροι χρήσης

Γενικοί Όροι Χρήσης

Εισαγωγή

Το www.joya.gr είναι ένα ηλεκτρονικό κατάστημα πώλησης υποδημάτων μέσω του Διαδικτύου που δημιούργησε η εταιρεία με την επωνυμία LI GIOIA GANGFENG, που εδρεύει στη Δημοτική Αγόρα Καβάλας 114, Τ.Κ. 65302, Καβάλα,, με Α.Φ.Μ. 177381356, και Δ.Ο.Υ. ΚΑΒΑΛΑΣ. Οι κάτωθι όροι και προϋποθέσεις θα εφαρμόζονται για την χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος. Κάθε χρήστης που εισέρχεται προκειμένου να κάνει χρήση των υπηρεσιών του ηλεκτρονικού καταστήματος θεωρείται ότι συναινεί και αποδέχεται ανεπιφύλακτα τους κάτωθι όρους , χωρίς καμία εξαίρεση. Εάν κάποιος χρήστης δεν συμφωνεί με τους κάτωθι όρους, τότε οφείλει να μην πραγματοποιεί οποιαδήποτε συναλλαγή μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος. Γενικοί Όροι χρήσης

1. Η επιχείρηση έχει το δικαίωμα να τροποποιεί ή να αναθεωρεί ελεύθερα τoυς όρους και τις προϋποθέσεις συναλλαγών από το ηλεκτρονικό κατάστημα, οποτεδήποτε αυτό κρίνεται αναγκαίο. Υποχρεούται δε να ενημερώνει άμεσα τους καταναλωτές για οποιαδήποτε τροποποίηση μέσω της ηλεκτρονικής σελίδας της. Επίσης, η επιχείρηση δικαιούται να προβαίνει σε αλλαγή των τιμών των προϊόντων που διατίθενται στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Οι συμβάσεις που καταρτίζονται μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος πραγματοποιούνται πάντοτε στην Ελληνική γλώσσα.

2. ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ H επιχείρηση δεσμεύεται για την ακρίβεια και την πληρότητα των πληροφορίων για τα προϊόντα που διατίθενται στο ηλεκτρονικό κατάστημα, καθώς επίσης και για όλες τις πληροφορίες που παρέχονται και αφορούν την πραγματοποίηση των συναλλαγών. Η επιχείρηση, δεν ευθύνεται και δεν δεσμεύεται για λάθη που οφείλονται σε παραδρομή κατά την καταχώρηση των ηλεκτρονικών δεδομένων στο κατάστημα.

3. ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ Η επιχείρηση στα πλαίσια των συναλλαγών της από το ηλεκτρονικό κατάστημα δεν ευθύνεται για περαιτέρω ζημιές που τυχόν προκύψουν από την εκτέλεση ή μη των παραγγελιών ή από την καθυστέρηση εκτέλεσης, για οποιαδήποτε αιτία. Το ηλεκτρονικό κατάστημα ουδεμία εγγύηση μπορεί να παρέχει σχετικά με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων που διατίθενται, αλλά δεσμεύεται για την έγκαιρη ενημέρωση σχετικά με την διαθεσιμότητα ή μη των προϊόντων. Το ηλεκτρονικό κατάστημα παρέχει με ακρίβεια πληροφορίες, φωτογραφίες, απεικονίσεις των προϊόντων που διατίθενται μέσω αυτού. Δεν ευθύνεται αστικώς ή ποινικώς για οποιαδήποτε ζημία (θετική ή αποθετική), που τυχόν υποστεί πελάτης του ηλεκτρονικού καταστήματος σχετικά με την λειτουργία και λτην χρήση του ηλεκτορνικού καταστήματος.

4. ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ Τα σήματα, οι εικόνες, οι φωτογραφίες, κλπ, αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της εταιρίας και προστατεύονται σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις του ελληνικού δικαίου, του ευρωπαικού δικαίου και των διεθνών συμβάσεων. Απαγορεύεται επομένως σε οποιαδήποτε τρίτο η αναπαραγωγή, αντιγραφή, διάδοση, μετάδοση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση.

5. ΕΥΘΥΝΗ ΧΡΗΣΤΗ Οι χρήστες συμφωνούν και αναλαμβάνουν να μη χρησιμοποιούν τo ηλεκτρονικό κατάστημα για: 1. αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου που είναι παράνομο για οποιοδήποτε λόγο, προκαλεί παράνομη προσβολή και βλάβη στην επιχείρηση ή σε οποιονδήποτε τρίτο είτε προσβάλλει την εμπιστευτικότητα ή το απόρρητο πληροφοριών οιουδήποτε προσώπου 2. αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου που προκαλεί προσβολή των χρηστών ηθών, κοινωνικών αξιών, της ανηλικότητας κ.λ.π. 3. αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου για το οποίο οι χρήστες δεν έχουν δικαίωμα μετάδοσης σύμφωνα με το νόμο ή τις εν ισχύ συμβάσεις (όπως εσωτερικές πληροφορίες, ιδιοκτησιακές και εμπιστευτικές πληροφορίες που αποκτήθηκαν ή αποκαλύφθηκαν ως μέρος εργασιακών σχέσεων ή που καλύπτονται σε συμφωνίες εμπιστευτικότητας), 4. αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου το οποίο παραβιάζει οποιαδήποτε ευρεσιτεχνία, εμπορικό σήμα, εμπορικό μυστικό, πνευματικά δικαιώματα ή άλλα ιδιοκτησιακά δικαιώματα τρίτων, 5. αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε υλικού το οποίο περιέχει ιούς λογισμικού ή οποιουσδήποτε άλλους κώδικες, αρχεία ή προγράμματα που έχουν σχεδιαστεί με σκοπό την διακοπή, την πρόκληση βλάβης, την καταστροφή ή τον εξοπλισμό της λειτουργίας οποιουδήποτε λογισμικού ή υλικού υπολογιστών, 6. ηθελημένη ή αθέλητη παράβαση της ισχύουσας νομοθεσίας ή τωνδιατάξεων, 7. παρενόχληση τρίτων με οποιοδήποτε τρόπο, 8. συλλογή ή αποθήκευση προσωπικών δεδομένων σχετικά με άλλους χρήστες.   ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ 1. ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ Ο πελάτης ενημερώνεται με ακρίβεια για την διαθεσιμότητα των προϊόντων που διατίθονται μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος. Αν υπάρχει μη διαθεσιμότητα ως προς ένα μόνο μέρος των προϊόντων που παρείγγειλε ο πελάτης, το υπόλοιπο της παραγγελίας, δηλαδή τα προϊόντα που βρίσκονται σε διαθεσιμότητα, η παραγγελία εκτελείται κανονικά. Οι διάφορες προσφορές προϊόντων που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα (με τις ενδείξεις «Προσφορά φυλλαδίου», «Προσφορά», «Web ευκαιρία», «Έκπτωση» ή παρόμοιες εκφράσεις), ισχύουν πάντοτε μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων. Οι τιμές και τα προϊόντα που φέρουν τη σήμανση φυλλαδίου, τη σήμανση Προσφορά ή αποτελούν προσφορά περιορισμένης χρονικής διάρκειας ισχύουν μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων και μπορεί ο εκάστοτε πελάτης να προβεί σε αγορά ενός και μόνο τεμαχίου. Για τα είδη αυτά τηρείται αυστηρά σειρά χρονικής προτεραιότητας στην εκτέλεση των παραγγελιών. 2. ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ Ο χρήστης του ηλεκτρονικού καταστήματος εφόσον επιθυμεί να υποβάλει παραγγελία έχει τη δυνατότητα να υποβάλλει μέσα από την ειδική φόρμα στο ηλεκτρονικό κατάστημα («καλάθι παραγγελιών») την παραγγελία στην οποία διαλαμβάνει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που επιθυμεί να προμηθευτεί. Η παραγγελία δεν είναι δεσμευτική για την επιχείρηση προτού αυτή επιβεβαιώσει την αποδοχή της ως κατωτέρω. Πριν από την υποβολή της παραγγελίας στον πελάτη γνωστοποιούνται τα κατωτέρω, ως όροι της πώλησης και ο πελάτης για τη διαβίβαση της παραγγελίας του, δηλώνει προηγουμένως με τη σήμανση της ένδειξης «Έχω διαβάσει και αποδέχομαι τους Όρους Χρήσης» ότι ρητά έλαβε γνώση και δέχεται τα κατωτέρω στοιχεία που μέσα από την παραγγελία αλλά και τον ειδικό σύνδεσμο (link) του γνωστοποιούνται ήτοι: Τα χαρακτηριστικά των προϊόντων που παρήγγειλε. Η παράλειψη του πελάτη να ενημερωθεί επαρκώς δεν βαρύνει ουδαμώς την εταιρεία αλλά αποτελεί αποκλειστική ευθύνη του. Η ταυτότητα της επιχείρησης, η διεύθυνση, ο αριθμός τηλεφώνου της, ο αριθμός φαξ και η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της. Η συνολική τιμή των προϊόντων, συμπεριλαμβανομένων του Φ.Π.Α. και κάθε άλλο τέλος, όπως στην παραγγελία αποτυπώνονται και όλες οι πρόσθετες επιβαρύνσεις αποστολής, παράδοσης ή ταχυδρομείου (επίσης υπολογίζονται στο σώμα της παραγγελίας) και κάθε άλλη δαπάνη. Οι αναγραφόμενες τιμές των προϊόντων στην ηλεκτρονική σελίδα κάθε προϊόντος είναι πάντοτε οι τελικές (συμπεριλαμβάνεται δηλαδή ο αναλογών Φ.Π.Α.). Οι διευθετήσεις πληρωμής, παράδοσης, εκτέλεσης, η προθεσμίας εντός της οποίας η επιχείρηση αναλαμβάνει να παραδώσει τα προϊόντα , η πολιτική που εφαρμόζει η επιχείρηση για την αντιμετώπιση των παραπόνων , οι προϋποθέσεις, οι εξαιρέσεις, η προθεσμία και οι διαδικασίες άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης. Υπενθύμιση της ύπαρξης της ευθύνης του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων σύμφωνα με τα άρθρα 534 επ. του Αστικού Κώδικα όπου συνομολογημένη ιδιότητα νοείται μόνον εφόσον έχει εγγράφως συνομολογηθεί. Όπου τυγχάνει εφαρμογής, η ελάχιστη διάρκεια των υποχρεώσεων του καταναλωτή βάσει της σύμβασης. Όπου τυγχάνει εφαρμογής, η ύπαρξη και οι όροι κατάθεσης χρημάτων που πρέπει να καταβληθούν ή να παρασχεθούν από τον καταναλωτή όποτε το ζητήσει ο προμηθευτής. Όπου τυγχάνει εφαρμογής, οι δυνατότητες λειτουργίας του ψηφιακού περιεχομένου, μαζί με τα ισχύοντα τεχνικά μέτρα προστασίας. Όπου τυγχάνει εφαρμογής, κάθε τυπική διαλειτουργικότητα ψηφιακού περιεχομένου με υλισμικό και λογισμικό της οποίας η επιχείρηση έχει γνώση ή ευλόγως αναμένεται να έχει γνώση. Όπου τυγχάνει εφαρμογής, η δυνατότητα προσφυγής σε εξωδικαστικό μηχανισμό παραπόνων και επανόρθωσης στον οποίο υπάγεται η επιχείρηση, καθώς και τους τρόπους πρόσβασης σε αυτόν. Η υποχρέωση πληρωμής με την υποβολή της παραγγελίας εφόσον υφίσταται τέτοια υποχρέωση με την ενεργοποίηση εικονιδίου επιλογής με ευανάγνωστη σήμανση που αναγράφει “παραγγελία με υποχρέωση πληρωμής”. Κατά πόσον ισχύουν περιορισμοί στην παράδοση και ποια μέσα πληρωμής είναι δεκτά. 3. ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ Κάθε παραγγελία του πελάτη, ακολουθείται πάντοτε από αυτοματοποιημένο μήνυμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας, σε διάστημα λίγης ώρας, εκ μέρους της επιχείρησης, που περιλαμβάνει την επιβεβαίωση της λήψης της παραγγελίας και επαναλαμβάνει το περιεχόμενό της. Η ηλεκτρονική αυτή αλληλογραφία εκ μέρους της εταιρείας, αποτελεί μόνον επιβεβαίωση ότι η παραγγελία έχει παραληφθεί με το περιεχόμενο που αναφέρεται και σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί αποδοχή της παραγγελίας ή συνομολόγηση όρων πώλησης. Καμία τροποποίηση της παραγγελίας ή νέα συμφωνία επ’ αυτής δεν γίνεται δεκτή αν δεν αποτυπωθεί εγγράφως και δεν γίνει δεκτή από αμφότερες τις πλευρές. 4. ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΠΩΛΗΣΗΣ Κατόπιν της λήψης της παραγγελίας και της ως άνω επιβεβαίωσης της λήψης της, εφόσον η επιχείρηση διαπιστώσει τη διαθεσιμότητα του είδους και την ορθότητα της παραγγελίας και την απουσία τυχόν σφαλμάτων στο ηλεκτρονικό κατάστημα όσον αφορά την τιμολόγηση των ειδών τα χαρακτηριστικά τους κ.λ.π. με νέα ηλεκτρονική αλληλογραφία (e-mail) θα επιβεβαιώνει την αποδοχή της παραγγελίας, το περιεχόμενό της, την κατάρτιση της πώλησης και τον προσδοκώμενο χρόνο παράδοσης του είδους όπως γνωστοποιήθηκε ήδη πριν από την υποβολή της παραγγελίας, οπότε τότε μόνον η πώληση θεωρείται καταρτισθείσα και γεννά εκατέρωθεν αξιώσεις. Σε περίπτωση που η περιοχή παράδοσης δεν καλύπτεται από το δίκτυο διανομής της επιχείρησης, ο πελάτης ενημερώνεται προκαταβολικά για τη χρέωση της αποστολής και αναλαμβάνει ο ίδιος κάθε σχετική υποχρέωση έναντι του μεταφορέα. Η επιχείρηση απαλλάσσεται με την παράδοση του είδους στο μεταφορέα που έχει επιλέξει ο πελάτης. Η επιχείρηση δεν υποχρεούται σε καμία περίπτωση με βάση την αρχή της καλής πίστης και τις συνήθειες των συναλλαγών, να αποδεχθεί παραγγελία και να συνάψει πώληση προϊόντων ή υπηρεσιών, που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα, λόγω τυπογραφικού ή μηχανογραφικού λάθους, με τιμή εσφαλμένη δηλαδή διαφορετική από την ισχύουσα με βάση την τιμολογιακή πολιτική της για το εν λόγω χρονικό διάστημα. Σε περίπτωση που σε παραγγελία τέτοιο λάθος στην τιμή διαπιστώνεται σε μέρος μόνον των παραγγελθέντων ειδών, τότε η παραγγελία ισχύει κανονικά για τα υπόλοιπα είδη μόνον και θεωρείται μη γενομένη για τα είδη στα οποία διαπιστώθηκε σφάλμα, εκτός από την περίπτωση που τα είδη στην παραγγελία είναι συναφή, θα χρησιμοποιηθούν σαν σύνολο και έχουν παρακολουθηματικό χαρακτήρα το ένα με το άλλο και ο πελάτης δηλώσει ότι η μερική εκπλήρωση της παραγγελίας δεν εξυπηρετεί τις ανάγκες ή τα συμφέροντά του, οπότε η επιχείρηση οφείλει να ακυρώσει ολόκληρη την παραγγελία. Καμία πρόσθετη χρέωση στην παραγγελία δεν βαρύνει τον πελάτη χωρίς τη ρητή συναίνεση του. Η αποστολή της παραγγελίας προς έγκριση προς την επιχείρηση αποτελεί δήλωση αποδοχής και συναίνεσης για όλες τις χρεώσεις που στην παραγγελία διαλαμβάνονται. Αν δεν υπάρχει συναίνεση, ο πελάτης δικαιούται την επιστροφή αυτής της πληρωμής. Επίσης σε περίπτωση αποστολής μη παραγγελθέντων προϊόντων ή υπηρεσιών, η μη απόκρουσή τους ή παράλειψη επιστροφής τους και η αδιαφορία του πελάτη δεν ερμηνεύεται σε καμία περίπτωση σαν συναίνεση, αποδοχή τους ή δήλωση βούλησης για αγορά τους. Σε περίπτωση που του ζητηθεί επιστροφή εκ μέρους της επιχείρησης και αυτός καθυστερεί να παραδόσει τα είδη προς επιστροφή για διάστημα μεγαλύτερο των δύο (2) εργασίμων ημερών τότε η άρνησή του αυτή συνιστά δήλωση βούλησης αγοράς των ειδών και τα είδη θεωρούνται πωληθέντα στον πελάτη και αυτός οφείλει να καταβάλει την αξία τους μετρητοίς. Ο πελάτης επίσης έχει τη δυνατότητα να ενημερώνεται για την πορεία της παραγγελίας, είτε μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος στο contact@joya.gr. 5. ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ Ακύρωση της παραγγελίας γίνεται εντός 2 ωρών από την ολοκλήρωση της παραγγελίας. Επικοινωνήστε άμεσα στα τηλ: +306970834862 και ένας συνεργάτης θα αναλάβει την ακύρωση της παραγγελίας σας. Σε περίπτωση που ο πελάτης πριν από την εκ μέρους του δήλωση ακύρωσης έχει καταβάλει την αξία της εγκεκριμένης παραγγελίας του και η επιχείρηση την έχει ήδη εισπράξει, τότε η επιχείρηση οφείλει μέσα σε προθεσμία δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών να επιστρέψει στον πελάτη την εισπραχθείσα αξία με τον ίδιο τρόπο που αυτός επέσπευσε την καταβολή. Άλλως σε περίπτωση που έχει δοθεί εντολή πληρωμής εκ μέρους του πελάτη αλλά τα χρήματα δεν έχουν εισπραχθεί από την επιχείρηση (όπως πχ. στην περίπτωση εντολής χρέωσης πιστωτικής κάρτας όταν όμως η Τράπεζα δεν έχει ακόμα καταβάλει το τίμημα στην επιχείρηση), τότε η επιχείρηση υποχρεούται εντός της προθεσμίας των δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών να επισπεύσει κάθε απαραίτητη ενέργεια και δήλωση προς κάθε αρμόδιο φορέα (Τράπεζα κλπ) για τη γνωστοποίηση της ακύρωσης της παραγγελίας και την υποχρέωση απόδοσης κάθε χρεωθέντος σε βάρος του πελάτη ποσού. Στην περίπτωση αυτή η επιχείρηση θεωρείται ότι έχει εκπληρώσει σύννομα τις υποχρεώσεις της, και η αναίρεση κάθε χρέωσης θα γίνει με βάση τους όρους της σύμβασης που συνδέει τον πελάτη με τον τρίτο αυτό φορέα (Τράπεζα κλπ) και η επιχείρηση δεν φέρει καμία ευθύνη σχετικά με το χρόνο επιστροφής ή αντιλογισμού κάθε σχετικής χρέωσης. 6. Τρόποι Αποστολής (Ισχύει για Ελλάδα) Γίνονται αποδεκτές παραγγελίες που αφορούν παραδόσεις προϊόντων μόνο εντός της εδαφικής επικράτειας του Ελληνικού Κράτους. Οι παραγγελίες αποστέλλονται με την ταχυμεταφορική εταιρεία ACS. Υπάρχει το ενδεχόμενο οι δυσπρόσιτες περιοχές να εξυπηρετούνται από το τοπικό Ταχυδρομείο. Ενιαίο Κόστος Αποστολής για όλη την Ελλάδα: 3,1 ( Δωρεάν για Παραγγελίες άνω των 50€). Ενδεικτικός χρόνος παράδοσης: * 1-2 εργάσιμες μέρες για Χερσαία Ελλάδα (από Έβρο έως και Πάτρα) * 2-3 εργάσιμες μέρες για Νησιώτικη Ελλάδα και δυσπρόσιτους χερσαίους προορισμούς (όπως Χανιά, Ρέθυμνο, Ρόδος κλπ). Με την αποστολή της παραγγελίας σας θα λάβετε email με αναλυτικές πληροφορίες για την παραγγελία σας. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο email ή στα τηλέφωνα +306970834862 για οποιαδήποτε πληροφορία θέλετε. Οι παραγγελίες που θα πραγματοποιούνται πριν τις 2:00 μμ. θα αποστέλλονται την ίδια μέρα. Παραγγελίες που λαμβάνονται Σάββατο και Κυριακή εκτελούνται την Δευτέρα. * Όποιος πελάτης επιθυμεί να γίνει παράδοση το Σάββατο θα πρέπει να μας ενημερώσει και σε αυτή την περίπτωση τα μεταφορικά έξοδα ανέρχονται στα 8 ευρώ. Η εταιρεία μας δεν ευθύνεται για τυχόν καθυστερήσεις στην παράδοση πέραν του προβλεπόμενου χρόνου όπως επίσης και για την καθυστέρηση λόγο μη επαρκών στοιχείων του αποστολέα. Στην δεύτερη περίπτωση το αρμόδιο τμήμα θα έρθει απευθείας σε επικοινωνία με τον πελάτη, προκειμένου να διευθετηθεί άμεσα το ζήτημα. Παρ αυτα είμαστε στην διάθεσή σας να σας εξυπηρετήσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στο contact@joya.gr και στα +306970834862.  

7. α) ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ (Iσχύει για Ελλάδα) Αντικαταβολή: Πληρωμή με μετρητά την ώρα της παράδοσης απευθείας στον courier. Κόστος αντικαταβολής 2 EUR. Τα έξοδα αντικαταβολής ισχύουν μόνο για την Ελληνική Επικράτεια. Πιστωτική Κάρτα (Stripe): Αφού προσθέσετε στο καλάθι τα προϊόντα και επιθυμείτε πληρωμή με πιστωτική κάρτα, ολοκληρώνετε την παραγγελία και αμέσως ανακατευθύνεστε στο ασφαλές περιβάλλον της Stripe όπου και θα συμπληρώσετε τα προσωπικά σας στοιχεία αλλά και τα στοιχεία της κάρτας, όπου θα σας ζητηθούν. Δεχόμαστε Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard. Η εταιρία δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση σφάλματος κατά την καταγραφή των στοιχείων από τον πελάτη, καθώς επίσης και για την αλήθεια των όσων στοιχείων αναφέρονται. Μοναδικός υπεύθυνος είναι ο πελάτης. Επίσης, η εταιρία δεν ευθύνεται για τυχόν προβλήματα που μπορούν να παρουσιαστούν κατά την διάρκεια της συναλλαγής. Paypal: Κάνε γρήγορα και με ασφάλεια μέσω της διαδικτυακής υπηρεσίας πληρωμών PayPal. Αφού προσθέσετε στο καλάθι τα προϊόντα και επιθυμείτε πληρωμή μέσω paypal, ολοκληρώνετε την παραγγελία και ανακατευθύνεστε στο ασφαλές περιβάλλον του paypal όπου και συμπληρώνετε τα στοιχεία σας. ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΤΗΣ ΔΩΡΟΕΠΙΤΑΓΗΣ – GIFT CARD είναι μόνο η πιστωτική κάρτα, Paypal & Stripe.

β) ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ(Iσχύει για Κύπρο) Αντικαταβολή: Πληρωμή της παραγγελίας την στιγμή της παράδοσης. Κόστος αντικαταβολής 3,5€. Πιστωτική Κάρτα: Αφού προσθέσετε στο καλάθι τα προϊόντα και επιθυμείτε πληρωμή με πιστωτική κάρτα, ολοκληρώνετε την παραγγελία και αμέσως ανακατευθύνεστε στο ασφαλές περιβάλλον της Stripe όπου και θα συμπληρώσετε τα προσωπικά σας στοιχεία αλλά και τα στοιχεία της κάρτας, όπου θα σας ζητηθούν. Δεχόμαστε Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard. Η εταιρία δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση σφάλματος κατά την καταγραφή των στοιχείων από τον πελάτη, καθώς επίσης και για την αλήθεια των όσων στοιχείων αναφέρονται. Μοναδικός υπεύθυνος είναι ο πελάτης. Επίσης, η εταιρία δεν ευθύνεται για τυχόν προβλήματα που μπορούν να παρουσιαστούν κατά την διάρκεια της συναλλαγής. Paypal: Κάνε γρήγορα και με ασφάλεια μέσω της διαδικτυακής υπηρεσίας πληρωμών PayPal. Αφού προσθέσετε στο καλάθι τα προϊόντα και επιθυμείτε πληρωμή μέσω paypal, ολοκληρώνετε την παραγγελία και ανακατευθύνεστε στο ασφαλές περιβάλλον του paypal όπου και συμπληρώνετε τα στοιχεία σας. ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΤΗΣ ΔΩΡΟΕΠΙΤΑΓΗΣ – GIFT CARD είναι μόνο η πιστωτική κάρτα, paypal & P2P.

 
8. ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΕΚΠΛΗΡΩΣΗΣ ΤΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ Ο χρόνος παράδοσης των πωλουμένων προϊόντων επιβεβαιώνεται στην αποδοχή της παραγγελίας εκ μέρους της επιχείρησης , και είναι 1 έως 3 ημέρες από το χρόνο της κατάρτισης της πώλησης εκτός αν υπάρξει ειδική διαφορετική συμφωνία των μερών που επιβεβαιώνεται εγγράφως, με ηλεκτρονική αλληλογραφία. Σε περίπτωση που τέτοιος χρόνος δεν συμφωνηθεί και επιβεβαιωθεί για οποιοδήποτε λόγο με τον ανωτέρω τρόπο, η παράδοση θα γίνεται το αργότερο εντός τριάντα (30) ημερών από την αποδοχή της παραγγελίας και κατάρτιση της πώλησης. Σε περίπτωση εκτάκτου και απρόβλεπτου κωλύματος που τυχόν θα αντιμετωπίσει η επιχείρηση όσον αφορά την παράδοση προϊόντος/προϊόντων, η τελευταία δικαιούται να αναβάλει μία μόνον φορά την παράδοση του συνόλου ή μέρους των πωληθέντων προϊόντων και υπηρεσιών, με έγγραφη δήλωσή της (μήνυμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας) προς τον πελάτη (παράλληλα θα γίνεται και τηλεφωνική ενημέρωση), εφόσον δεν υπερβαίνει ο συνολικός χρόνος αναμονής, μαζί με την αναβολή, τις τριάντα (30) ημέρες από το χρόνο έγκρισης της παραγγελίας και κατάρτισης της πώλησης. Άλλως σε περίπτωση υπέρβασης της προθεσμίας των τριάντα (30) ημερών λόγω κωλύματος ή αδυναμίας της επιχείρησης να πραγματοποιήσει την παράδοση στον πελάτη, τότε μόνον ο πελάτης θα δικαιούται εφόσον το επιθυμεί, να ορίσει νέα δεύτερη προθεσμία προς παράδοση καθ’ υπέρβαση των τριάντα (30) ημερών (τέτοια νέα προθεσμία δεν είναι απαραίτητη εάν η επιχείρηση αρνείται την παράδοση γενικά, ή εάν η παράδοση εξυπηρετούσε τα συμφέροντα του πελάτη μόνον αν γινόταν στη νόμιμη προθεσμία των τριάντα (30) ημερών και είχε σχετικά ενημερώσει ο πελάτης την επιχείρηση). Αν δεν τηρηθεί και η συμπληρωματική προθεσμία που θα ορίσει ο πελάτης, τότε ο τελευταίος δικαιούται να καταγγείλει τη σύμβαση πώλησης ως προς τα καθυστερούμενα είδη. 9. α) Πολιτική Αλλαγών(Ισχύει για Ελλάδα) Έχετε το δικαίωμα αλλαγής στα προϊόντα που αγοράσατε εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους με την ίδια εταιρεία ταχυμεταφορών ACS, που παραλάβατε. Αλλαγές πραγματοποιούνται ΜΟΝΟ και ΕΦΟΣΟΝ έχετε έρθει πρώτα σε επικοινωνία μαζί μας τηλεφωνικά στα +306970834862. Για να πραγματοποιηθεί η αλλαγή σας θα πρέπει τα προϊόντα να είναι στην ίδια κατάσταση με αυτή που τα παραλάβατε, αφόρετα και χωρίς καμία φθορά. Τα υποδήματα θα πρέπει να δοκιμάζονται σε καθαρή και λεία επιφάνεια. Στην περίπτωση που μας επιστραφεί προϊόν το οποίο υπέστη οποιαδήποτε φθορά, σε σχέση με την αρχική του κατάσταση η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να κινηθεί νομικά και με απαίτηση αποζημίωσης. Τα έξοδα της πρώτης αλλαγής είναι 3,1€. Σε περίπτωση που για οποιοδήποτε λόγο, χρειαστείτε αλλαγή για δεύτερη φορά, τα έξοδα επιστροφής ανέρχονται σε 7€. Σε περίπτωση που επιθυμείτε αλλαγή ή επιστροφή προϊόντος και μας επιστρέψετε τα προϊόντα, με δική σας πρωτοβουλία, χωρίς να έχει προηγηθεί ενημέρωση μας, θα υπάρχει επιπρόσθετη χρέωση 7€, στην διαδικασία της αλλαγής. Οι Αλλαγές & Επιστροφές στα Εσώρουχα & στα Κοσμήματα δεν γίνονται δεκτές για λόγους υγιεινής. 10. Διαδικασία Αλλαγής Σε περίπτωση που θέλετε να κάνετε αλλαγή το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να μας ενημερώσετε και το αρμόδιο τμήμα μας θα διευθετήσει για εσάς την διαδικασία. Χωρίς περαιτέρω ταλαιπωρία για τον πελάτη, στέλνουμε τον Courier στον χώρο σας για να παραλάβει το δέμα σας και να παραδώσει ταυτόχρονα την αλλαγή σας (χέρι-χέρι). Έχετε επίσης το δικαίωμα να μας επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους με την ίδια εταιρεία ταχυμεταφορών που σας τα παρέδωσε αν συντρέχουν οι κάτωθι λόγοι: * Το προϊόν είναι διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε. * Το προϊόν έχει κάποιο ελάττωμα το οποίο διαπιστώσατε όταν ανοίξατε την συσκευασία του. Σε αυτή την περίπτωση θα παρακαλούσαμε να μας ενημερώσετε άμεσα. Στις δύο παραπάνω περιπτώσεις τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν την εταιρεία μας. 11. Ακύρωση Παραγγελίας Ακύρωση της παραγγελίας δύναται σε περίπτωση που έχετε περάσει στο στάδιο ολοκλήρωσης της παραγγελίας, αλλά αλλάξατε γνώμη, παρακαλούμε επικοινωνήστε εντός 2 ωρών από την ολοκλήρωση της παραγγελίας στα τηλ: +306970834862 και ένας συνεργάτης θα αναλάβει την ακύρωση της παραγγελίας σας. Σε αυτή τη περίπτωση και αν έχετε ολοκληρώσει την πληρωμή της παραγγελίας, η αξία της παραγγελίας, παραμένει στη διάθεση σας και πιστώνεται στο λογαριασμό σας, για οποιαδήποτε μελλοντική σας αγορά. Παρακαλούμε πολύ όπως δώσετε μεγάλη προσοχή στους παρακάτω επιπρόσθετους όρους της εταιρείας: • Η εταιρεία δεν φέρνει ευθύνη για τη φόρμα (fitting) των υποδημάτων. Η “φόρμα” κάθε υποδήματος διαφέρει. Το προσωπικό της εταιρίας μας καθώς και το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, αναφέρουν την φόρμα κάθε υποδήματος κατά προσέγγιση με τους εξής χαρακτηρισμούς: κανονική εφαρμογή, στενή εφαρμογή. • Η δωρεάν αποστολή και αλλαγή ισχύει μόνο για τις παραγγελίες που θα εκτελεστούν μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος www.joya.gr • Οι τιμές των προϊόντων που βρίσκονται στα φυσικά μας καταστήματα, ενδέχεται να διαφέρουν από τις τιμές του ηλεκτρονικού μας καταστήματος. Σε περίπτωση που επιλέξετε να πραγματοποιήσετε κράτηση μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος και παραλαβή από τα φυσικά μας καταστήματα, θα ισχύσουν οι τιμές και οι όροι των καταστημάτων μας. Σε περίπτωση που επιλέξετε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, με κάρτα ή Paypal και επιλογή παραλαβής από τα φυσικά μας καταστήματα, θα πρέπει πρώτα να επικοινωνήσετε μαζί μας, στα +306970834862, για να μπορέσει να ολοκληρωθεί και να τεθεί σε ισχύ η παραγγελία σας. Σε περίπτωση που οι τιμές φυσικού και ηλεκτρονικού καταστήματος διαφέρουν, η διαφορά θα αποδοθεί με τον ίδιο τρόπο που πραγματοποιήθηκε και η πληρωμή. • Στην περίπτωση πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας, μέσω ηλεκτρονικού καταστήματος και προβείτε σε αλλαγή με διαφορετικό σχέδιο μικρότερης αξίας μέσω των φυσικών μας καταστημάτων, θα πρέπει να επιλέξετε κάποιο προϊόν ίσο ή παραπάνω με την διαφορά που υπολείπεται βάση του τιμοκαταλόγου των φυσικών καταστημάτων. Το ίδιο ισχύει και για μεγαλύτερης αξίας αγορές όπου η διαφορά δεν προκύπτει από τις τιμές του ηλεκτρονικού καταστήματος (του νέου σχεδίου) αλλά από τις τιμές των φυσικών καταστημάτων.   12. ΑΝΑΙΤΙΟΛΟΓΗΤΗ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ Στις περιπτώσεις επιστροφής τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη και στο χρόνο που συμφωνήθηκε. Τυχόν καθυστέρηση εκ μέρους του πελάτη δικαιολογείται μόνον για λόγους ανώτερης βίας, άλλως το δικαίωμα αντικατάστασης με βάση τον παρόντα όρο απόλλυται. Για όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν. Από αρχική υποβολή της παραγγελίας του πελάτη μέχρι και προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παράδοσης της παραγγελίας. Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη με μοναδική επιβάρυνση το κόστος επιστροφής των προϊόντων, το οποίο επωμίζεται ο πελάτης. Η διαδικασία έχει ως εξής: Ο πελάτης στέλνει τα προιόντα με οποιαδήποτε ταχυμεταφορική εταιρεία επιθυμεί και με τα μεταφορικά έξοδα να επιβαρύνουν τον ίδιο. Αμέσως μας ενημερώνει πως έχει αποστείλει το δέμα του και μας δίνει τον αριθμό αποστολής. Μόλις η εταιρεία μας παραλάβει το δέμα, έρχεται η ίδια σε επικοινωνία με τον πελάτη. Στην περίπτωση αυτή και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΔΕΜΑΤΟΣ ΕΑΝ ΣΥΝΤΡΕΧΟΥΝ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΛΟΓΟΙ: Α) ο πελάτης δηλώσει υπαναχώρηση και αποστείλει το δέμα του ΧΩΡΙΣ να ενημερώσει προηγουμένως την εταιρεία, Β) εάν ο πελάτης χρεώσει με έξοδα(αποστολής ή courier) την εταιρεία μας σε περίπτωση υπαναχώρησης παραγγελίας. Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και η επιχείρηση είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν. Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η επιχείρηση υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε. Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται εντός 14 ημερών από την ημέρα που θα παραλάβει ο πελάτης το δέμα του. Πραγματοποιούμε επιστροφή χρημάτων εντός 14 εργάσιμων ημερών από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος από την εταιρεία, στον αριθμό τραπεζικού λογαριασμού του πελάτη / Paypal. Εξαιρέσεις από την υπαναχώρηση: ΔΕΝ χωρεί υπαναχώρηση στην περίπτωση που τα προϊόντα που παραλάβατε επιθυμείτε να μας τα επιστρέψετε φορεμένα ή έχουν οποιασδήποτε μορφής φθορά. ΔΕΝ χωρεί υπαναχώρηση στην περίπτωση που έχετε ξεπεράσει την προθεσμία επιστροφής.

Newsletter

Κάνε εγγραφή στο newsletter μας και λάβε 10 ευρώ για τις αγορές σου!

* Προϋποθέσεις για την παροχή της υπηρεσίας Newsletter Εμφάνιση περισσότερων.

Close My Cart
Close Wishlist
Recently Viewed Close
Close

Close
Navigation
Categories