Συχνές Ερωτήσεις

Αρχικά, μόλις ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, σας αποστέλλεται επιβεβαιωτικό email με όλα τα στοιχεία παραγγελίας σας.

Μόλις αυτή αποχωρήσει από τις εγκαταστάσεις μας και την παραλάβει η εταιρεία μεταφοράς λαμβάνετε ενημερωτικό email ότι η παραγγελία σας απεστάλη και τον μοναδικό αριθμό αποστολής της παραγγελίας για να μπορείτε οποιαδήποτε στιγμή να παρακολουθήσετε την εξέλιξη της.

Μπορείτε να τοποθετήσετε τον αριθμό αποστολής στον παρακάτω σύνδεσμο

Αναζήτηση Αποστολής

Η Joya.gr σας δίνει τη δυνατότητα να επιλέξετε ανάμεσα από 3 Τρόπους πληρωμής:

  1. Με Αντικαταβολή. Πληρώνετε την ώρα της παράδοσης
  2. Με PayPal. Εύκολη, γρήγορη και ασφαλής πληρωμή μέσω περιβάλλον της PayPal
  3. Με Πιστωτική/Χρεωστική/Προπληρωμένη κάρτα μέσω περιβάλλον της τράπεζας.

Μόλις ολοκληρώσεις την παραγγελία σου το σύστημα θα σου στείλει αυτόματα ένα email το οποίο θα σε ενημερώνει ότι η παραγγελία σου καταχωρήθηκε. Αυτό το email επιβεβαιώνει ότι ολοκλήρωσες με επιτυχία την παραγγελία σου και ότι έχει φθάσει σε εμάς.

*Προσοχή. Το email που θα λάβεις είναι αυτοματοποιημένο. Για οποιαδήποτε διευκρίνηση η αλλαγή θέλεις στην παραγγελία σου μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας στο contact@joya.gr.

Θα πρέπει να συμβουλευτείς την φόρμα του κάθε προϊόντος, η οποία αναγράφεται στην περιγραφή του. Αν η φόρμα είναι κανονική, σε συμβουλεύουμε να επιλέξεις το νούμερο που φοράς συνήθως στο συγκεκριμένο τύπο παπουτσιού. Σε περίπτωση μικρής η μεγάλης φόρμας ενός συγκεκριμένου κωδικού, σε συμβουλεύουμε να επιλέξεις μεγαλύτερο ή μικρότερο μέγεθος αντίστοιχα.

Δυστυχώς, δεν έχουμε καμία επιρροή στον χρόνο παράδοσης στον παραλήπτη. Αν επιθυμείς να ορίσεις μια συγκεκριμένη ώρα της παράδοσης, το αίτημα χρειάζεται να δηλωθεί στο τοπικό γραφείο της εταιρείας ταχυμεταφορών. Κατά τη στιγμή της αποστολής του πακέτου θα λάβεις email, στο οποίο αναγράφεται ο αριθμός αποστολής δέματος, ώστε να έχεις τη δυνατότητα να παρακολουθείς την πρόοδο της αποστολής στην ιστοσελίδα του ταχυμεταφορέα.

Για τροποποίηση της παραγγελία, μπορείς να επικοινωνήσεις με το Γραφείο Εξυπηρέτησης Πελατών.

Πραγματοποιούμε επιστροφή χρημάτων εντός 14 εργάσιμων ημερών από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος από την εταιρεία, στον αριθμό τραπεζικού λογαριασμού του πελάτη.

Ο αριθμός πακέτου ενεργοποιείται έπειτα από 2 εργάσιμες ημέρες από την στιγμή της αποστολής του δέματος.

Επικοινωνήστε μαζί μας

[contact-form-7 id=”2151″]

Newsletter

Κάνε εγγραφή στο newsletter μας και λάβε 10 ευρώ για τις αγορές σου!

* Προϋποθέσεις για την παροχή της υπηρεσίας Newsletter Εμφάνιση περισσότερων.

Close My Cart
Close Wishlist
Recently Viewed Close
Close

Close
Navigation
Categories